ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

ארוחת צהריים עם ניצן - מוקפץ פרגיות בדבש

צהריים טובים חברים יקרים,

היום קמתי בבוקר מבסוט ושמח על החיים היפים שלי אכלתי ארוחת בוקר קלה וישבתי לעבוד.
בשעות הצהריים ניצן הצטרף אלי לארוחת צהריים, ירדנו למטבח ובדקנו מה ניתן להכין.
אחד הדברים שאני הכי אוהב לעשות זה להתחיל ולפתוח את המקרר וכל הארונות שיש בבית לעשות בדיקת מצרכים ומהם להכין מה שיוצא לארוחת צהריים.
היום החלטתנו ללכת על מוקפץ קליל וטעים.
הבעיה התחילה שלא היה כמעט שום מצרכים בבית על מנת להכין מוקפץ קלאסי רגיל, אז החלטנו לחבר כמה מרכיבים יחד ויצא מאוד טעים.





מוקפץ פרגיות עם סלרי והמון בצל מטוגן.

מצרכים :
  • 2 יח' פרגיות חתוכות לנתחים.
  • חבילת פטריות פרוסות.
  • 4 שיני שום קצוצות.
  • מלח, פלפל, רוטב סויה מאיכות טובה.
  • 4 כפות דבש.
  • מי שרוצה ניתן להוסיף מעט רוטב צ'ילי חריף.
  • 1 בצל גדול חתוך לרצועות.
  • 2 ענפים של סלרי חתוכים לפרוסות.
  • נודלס מכל סוג מבושלים לפי הוראות היצרן.
אופן הכנה :

  • שופכים שמן זית ושמן רגיל בנדיבות לווק ומניחים על אש גבוהה.
  • שהשמן חם שופכים את הסלרי והבצל ומטגנים עד להזהבה.
  • מוסיפים את הפטריות, הפרגיות והשום וממשיכים להקפיץ על אש גבוהה.
  • שהכל מתערבב והפרגיות מתחילות להלבין מוסיפים את הסויה, הדבש ומתבלים.
  • ממשיכים להקפיץ על אש גבוהה עד שהרוטב מסמיך מעט.
  • מוסיפים את הנודלס וטועמים.
  • משפרים תיבול ומגישים.
  • למי שרוצה ניתן לפזר ערמונים קצוצים מעל כל המנה.
אז שיהיה לכם בתאבון, ועם תרצו לפנק את עצמכם באיזה קינוח, פאי שוקולד נדיר עם מקופלת יכול להיות מצויין בתאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה