ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

ארוחה רומנטית בחוף הים



שלום קוראים יקרים,
היום ברצוני לשתף אתכם בחוויה שעברתי ביחד עם חברה שלי שאני מאוד אוהב , שנינו ידועים בתור אוהבי אוכל ואנחנו נהנים להתפנק לנו מידי פעם על משהו טעים.
אתמול במהלך היום בזמן שאני יושב ועובד, קיבלתי טלפון מחברה שלי שאמרה שמתחשק לה לעשות משהו מעניין בערב ושהיא עוד שעה בבית.
ישבתי וחשבתי מה יכול להיות מעניין ומיוחד לשעות הערב, פתאום עלה לראשי רעיון ללכת לחוף הים ולעשות ארוחה רומנטית, להסתכל על השקיעה היפה.
הבעיה שהשעה כבר הייתה 15:00 והשקיעה בשעה 17:30.
התחלתי לחפור במקררים ולחפש מה אפשר להכין לאכול שיהיה גם טעים וגם לא ייקח יותר מידי זמן ואנרגיה להכין אותו.
שלפתי מהמקרר בצל ,שום ועוף פרוס ומצאתי חבילה של ניוקי בארון רק לבשל ולהגיש.
עד שחברה שלי חזרה הביתה עשיתי כמה הכנות מקדימות, וברגע שנכנסה בדלת התחלנו להכין לנו את הפינוק של היום.
ניוקי עם עגבניות ופטריות, וצמה של עוף עם כוסברה ועגבניות מיובשות בתוספת של סלט ירקות חתוך דק, כמו שאנחנו אוהבים.
כל תהליך ההכנה לקח לנו בערך שעה וקצת עודף, יצאנו לדרך עם קופסאות של אוכל, צלחות, נרות וכל מה שצריך לארוחה זוגית מושלמת.
שהגענו לים השמש כבר הייתה בתהליך של שקיעה, פרסנו סדין והכנו לעצמנו צלחות אם המטעמים הנפלאים שהכנו לעצמנו.
כשיושבים לראות שקיעה בים עם בן/בת הזוג האהובים שלכם ורואים שקיעה, בתוספת של ארוחת ערב מרגשת שהכנתם בעצמכם אי אפשר שלא להתמלא באושר ושמחה ולהודות לכל מי שרק אפשר על החיים הנפלאים והמהנים שלכם.
נכון שחושבים על זה להכין ארוחת ערב ולקחת אותה לים נשמע תהליך ארוך ומתסכל, אך אם עובדים בצוות (דבר שלעצמו יקרב בנכם),  ומשקיעים מעט מחשבה אפשר לעשות דברים יפים בקלות רבה.
ואז רק נשאר לסוע לחוף הים לשבת ולהתפנק מול הגלים המתנפצים והשמש השוקעת.
אז תפסיקו להתעצל ותרימו את עצמכם מהספה שנדבקתם אליה ותצאו לשאוף קצת אויר נקי ולהרגיש את החול בין האצבעות לפני שמגיע אלינו החורף.
שיהיה לכולם יום שמח ומרתק...
ותזכרו השקעה בבן/ בת הזוג זה השקעה לטווח ארוך
:)

2 תגובות: