ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

סנדוויץ' טוניסאי

סנדוויץ' טוניסאי




סנדווי'ץ או בשמו העברי כריך, יכול להיות אחד הדברים היותר טעימים שתעניקו לעצמכם לארוחת צהריים מפנקת. הסוד בסנדוויצ'ים הוא הבנייה שלהם, הצורה בה מהנדסים את התוספות של הסנדוויץ' בתוך הלחמנייה. חשוב להקפיד על סידור כל המרכיבים כך שבכל ביס יתקבל חתיכה קטנה מכל דבר שהכנסנו לסנדוויץ'.
הכי מעצבן בסנדוויץ' זה, לקבל אותו חצי ריק ואז במשך 3 ביסים טועמים את המילוי ובשאר כלום.
השבוע ממש התחשק לי סנדוויץ' טוב אז הכנתי סנדוויץ' טוניסאי והנה לפניכם התהליך.
סנדוויץ' פשוט וקל להכנה.

מצרכים :
  • 1 לחמנייה ארוכה, חצי בגט.
  • 1 קופסת טונה בשמן/מים.
  • כף הריסה או ממרח פלפלים.
  • כפית סחוג אדום.
  • חצי בצל פרוס.
  • 2 מלפפונים חמוצים חתוכים ברנואז(קוביות).
  • 4 – 5 פרוסות לימון כבוש מאיכות טובה.
  • חצי עגבנייה חתוכה ברנואז(קוביות).
  • 1 ביצה קשה פרוסה.
  • צרור פטרוזיליה קצוץ.
  • 1 תפו"א.
אופן הכנה:
  • מרתיחים את תפו"א עם הקליפה עד התרככות מלאה בסיר עם מים על אש גבוהה.
    חותכים לקוביות, ומטגנים על מחבת עם מעט שמן זית.
  • מרתיחים מים עם מלח ומבשלים ביצה, עכשיו אתם מוכנים לתחילת הרכבת הכריך.
  • פותחים את הלחמנייה במרכז בצורה ישרה.

           הרכבת הסנדוויץ' הטוניסאי :
  • מורחים את ההריסה.
  • מסדרים את הטונה ומעליה את הלימון הכבוש.
  • בצל.
  • ביצה.
  • מלפפונים ועגבנייה.
  • ובסוף את הפטרוזיליה.
  • חשוב להקפיד לפרוס את המילוי לאורך כל הסנדוויץ'.
  • ושיהיה לכם בתאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה