ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום שני, 8 בנובמבר 2010

ארוחת בוקר זריזה


ארוחת בוקר צריכה להיות משהוא קליל ומהיר שמכינים בלי יותר מידי מאמץ ומחשבה.
אם אנו זקוקים ליותר מידי מאמץ על מנת להכין את ארוחת הבוקר, כבר עדיף לצאת לאכול בחוץ.
אחרי הכול אנחנו קמים מרוחים ועייפים ורוצים לאכול ומהר.
את ארוחת הבוקר הבאה הכנתי לעצמי בדיוק בבוקר כזה, התחשק לי משהו טעים במינימום זמן הכנה.
המתכון מתאים לאדם אחד לארוחת בוקר מפנקת ובריאה.

מצרכים :
לסלט:
  • 1 עגבנייה.
  • 1 מלפפון.
  • חצי בצל קטן.
  • חצי גזר מגורד.
  • לימון.
  • שמן זית.
  • מלח, פלפל.
  • למי שרוצה תירס יכול רענן מעט.

אופן הכנה:
  • לחתוך את כל הירקות דק ככל האפשר ולערבב יחד עם התבלינים.
ביצת עין
מצרכים:
  • 2 ביצים.
  • מעט פלפל, מלח, פפריקה מתוקה.
  • חצי בצל קצוץ.
אופן הכנה
  • מחממים שמן במחבת ומטגנים את הבצל קלות.
  • שוברים מעליו את שני הביצים ומשאירים את העיניים שלמות.
  • מפזרים מעל הכול מעט מלח, פלפל, פפריקה מתוקה.
  • מנמיכים את האש, שחלבון(הלבן) הביצה קשה והחלמון(צהוב) עדיין רך מוציאים.
  • מגישים עם שני פרוסות לחם.
  • ובבקשה ארוחת בוקר מפנקת טעימה ומהירה.
אל תשכחו לטבול את הרך של הלחם בעין של הביצה חוויה של פעם בחיים.
ותודה רבה לגיל על הדירבון לביצת עין !!!.
בתאבון, כאן זביש אומר לכם בוקר טוב ויום נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה