ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

ארוחת בוקר ברבע שעה


נכון שלקום לעבודה בבוקר זה לא דבר כיף,ואף פעם לא מוצאים זמן להכין ארוחת בוקר.
הדבר הטוב ביותר שביכולתכם לעשות, הוא לתכנן יום לפני את הארוחה שאתם רוצים לאכול בבוקר, או להכין ארוחת בוקר קלילה ופשוטה עם שינוי קליל של חלק מהמרכיבים.
לדוגמה להחליט שאוכלים כל בוקר סלט ירקות וטוסט או ביצה.
אם תשמרו על סדר קבוע של הכנת המתכונים ותעשו את זה כמו שצריך לא יעברו יותר מ 15 דקות עד שהאוכל יהיה מוכן.
ארוחת בוקר ברבע שעה שהיתה לי אתמול בבוקר.
דבר ראשון מכינים את כל המצרכים


מצרכים :
  • 1 עגבנייה.
  • 1 מלפפון.
  • חצי בצל.
  • 4 פרוסות לחם או לחמניה.
  • גבינה מלוחה או צהובה.
  • מעט זעתר.
  • תוספת לטוסט לפי בחירתכם, פטריות, זיתים, עגבניות.
אופן ההכנה :

  • דבר ראשון מכניסים את הטוסטר לחשמל ונותנים לו להתחמם.
  • בזמן הזה מכינים את הטוסט שתי פרוסות לחם עם מילוי לבחירתכם.
    גבינה מלוחה עם זעתר ועגבניה.
    גבינה צהובה עם פטריות.
    גבינה צהובה עם קטשופ וזיתים.
  • מכניסים את הטוסט לטוסטר ומתחילים להכין את הסלט.
  • קוצצים מלפפון, עגבנייה וחצי בצל ומתבלים.
  • עד שתסיימו להכין את הסלט הטוסט יהיה מוכן.
 אם תרצו להשקיע מעט יותר תוכלו להכין מיני שקשוקה, בקלות ומהירות.
אם תקפידו על שלבים נכונים כל ההכנה לא תארך יותר מ - 15 דקות ותזכו לארוחת בוקר מפנקת שתחזיק אתכם לפחות עד הצהריים.
בתאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה