ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום שני, 4 באוקטובר 2010

ברוקולי מוקפץ עם בצל ועגבניות


מתכון זה הוא השראה רגעית שהגיעה על מנת להכין ברוקולי לארוחת ערב שישי.
מתכון קל ופשוט שכל אחד יכול להכין בבית.
ברוקולי הינו ירק טעים ועדין ותוספות מיותרות יכולות להעפיל על טעמו.
מתכון זה הינו מתכון המשמר את טעמו הבסיסי של הברוקולי עם מעט תוספות.

ברוקולי עם בצל מטוגן ועגבניות

מצרכים :
  •        1 חבילת ברוקולי של סנפרוסט קפוא.
  •         סיר עם מים רותחים.
  •         1 בצל גדול קצוץ.
  •         1 עגבנייה קצוצה.
  •         כפית אבקת מרק בצל.
  •         מלח, פלפל לפי הטעם.
אופן הכנה :
  • מבשלים את הברוקולי לפי הוראות היצרן במים רותחים.
  • שהברוקולי מוכן להעביר למים קרים על מנת לשמור על צבעו. (בישול ירוק).
  • מוסיפים שמן למחבת ומחממים היטב.
  • מטגנים את הבצל עד להזהבה.
  • מוסיפים את העגבנייה ומטגנים קלות.
  • מוסיפים כפית מרק בצל ומערבבים.
  • מוסיפים את הברוקולי ומקפיצים מספר דקות עד לערבוב מושלם של המרכיבים.
  • מגישים חם !!!

תגובה 1:

  1. אחלה מתכון שבעולם! אני מכורה לברוקולי. זאת יכולה להיות תוספת מאוד טעימה ליד איזה גוש בשר עסיסי בארוחת שישי.
    אפשר לשדרג את המנה ולפזר מעליה, לפני ההגשה, קצת שומשום ושקדים פרוסים קלויים, שיתנו קראנצ' למנה.

    השבמחק