ברוכים הבאים למטבח של זביש.

שלום קוראים
וברוכים הבאים לבלוג שלי - המטבח של זביש.
בבלוג שלי תוכלו להתעדכן במתכונים חדשים אותם אני מכין, ניסיונות קולינריים מוצלחים וכושלים שאת כולם אני יחלוק אתכם.
כמו כן תוכלו למצוא פוסטים על מתכונים שהכנתי וכתבות והסברים על ירקות שונים ועוד...

יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

עוף מוקפץ עם פטריות ברוטב ברביקיו


מתכון פשוט וקל להכנה, לא יותר מ - 20 דקות הכנה ונהנים מארוחת צהריים מפנקת.
מתאים לאדם אחד עם רוצים ניתן להכפיל את המרכיבים לפי מספר הסועדים.
בתאבון.
עוף מוקפץ עם פטריות וברביקיו

מצרכים:
  • 1 יח' חזה עוף חתוך ברנואז (קוביות).
  • 4 פטריות חתוכות לפרוסות.
  • 1 בצל קצוץ.
  • 3 שיני שום פרוסות.
  • מעט שמן.
  • 2 כפות רוטב סויה מאיכות טובה.
  • כף סוכר.
  • 3 כפות רוטב ברביקיו מוכן.
  • מלח, פלפל לפי הטעם. (להיזהר עם המלח למה הסויה מלוחה מראש).
  • אורז לבן מוכן מראש או נודלס מבושלים.
  • פלפל חריף (מומלץ למי שרוצה מתוק חריף, לא חייב).

אופן הכנה:
  • מחממים מחבת קטנה עם מעט שמן, שהשמן חם מוסיפים את הבצל.
  • מטגנים את הבצל עד להזהבה ומוסיפים כפית סוכר. (למי שרוצה בשלב זה מוסיפים פלפל חריף).
  • מוסיפים את הפטריות והשום ומקפיצים מספר דקות, עד שהפטריות מוציאות את הנוזלים.
  • מוסיפים את העוף ומקפיצים 5 דקות עד שהעוף מוכן לגמרי.
  • מוסיפים את הסויה ומגבירים לאש החזקה ביותר עד שמרבית הנוזלים מתאדים.
  • מוסיפים את רוטב הברביקיו וממשיכים להקפיץ עד שכל התערובת מסמיכה היטב.
  • בצלחת מסדרים גבעה של אורז ומעליה את התערובת שהכנו.
  • מי שרוצה ניתן לקשט בעזרת בצל ירוק קצוץ, לי נגמר אז הגשתי בלי.
  • זביש מוסר לכם בתאבון וסוף שבוע נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה